skip to main
|
skip to sidebar
小明日記
2009年10月3日 星期六
由肚痛去到手痛的日子
2009年10月2日,個肚痛到就快死!去到醫院.... 姑娘話要吊塩水!先用針插左手,但係插唔中血管....隻左手當場腫左 :< !再插右手,今次成功.... 吊左一日塩水.... 醫生話可以食返野,但又無叫姑娘拆針,支針一直插到出院前.... 好痛.... 不過今次係兩隻手。
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
追蹤者
網誌存檔
▼
2009
(9)
▼
10月
(4)
做返自己...... 開開心心最緊要!
攪笑懶訓狗!!!
由肚痛去到手痛的日子
2009.十.一.國慶煙花
►
8月
(2)
►
7月
(2)
►
3月
(1)
關於我自己
小明
檢視我的完整簡介
沒有留言:
張貼留言