2009年10月3日 星期六

由肚痛去到手痛的日子

2009年10月2日,個肚痛到就快死!去到醫院.... 姑娘話要吊塩水!先用針插左手,但係插唔中血管....隻左手當場腫左 :< !再插右手,今次成功.... 吊左一日塩水.... 醫生話可以食返野,但又無叫姑娘拆針,支針一直插到出院前.... 好痛.... 不過今次係兩隻手。

沒有留言:

張貼留言